Helaas lijkt het met Max wat minder te gaan. Daar bedoel ik mee dat hij sneller moe is, en dus niet meer zo ver kan wandelen. Voordat we naar Spanje gingen, nu een goede vier maanden geleden, was Max behoorlijk fit. Een wandeling van bijna twee uur daar was hij na die tijd niet eens moe. Nu is dat echter wel anders.
Hij eet en drinkt nog steeds goed, en verder heeft Max ook nog geen klachten, gelukkig. Echter, dit kan ieder moment veranderen, zeker nu hij symptomen van vermoeidheid begint te tonen.
Ook begint hij nu ook de plek waar het gezwel zit, te bijten en te likken, geen goed teken dus. We duimen dat het goed blijft gaan tot we in ieder geval weer terug zijn in Nederland. Iets wat ik wel verwacht.
Verder hebben Max en Emma het prima naar de zin op de camping. Ze genieten, net als René en ik, van het mooie weer. Stel je voor, de wintermaanden gewoon lekker buiten doorbrengen, in het zonnetje. Volgende week gaan ze allebei weer mee naar het strand, maar wel met de auto of met de fiets. Want lopend naar het strand en dan weer terug moeten, wordt te veel voor Max.
Ik had een leuk filmpje gemaakt, maar die is helaas te groot voor mijn blog. :(
Deze week zal ik nog wat leuke foto's maken. Het filmpje zet ik op https://www.facebook.com/specialfaith
Bedankt voor het lezen van mijn blog!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten